sobota, 5 marca 2011

Metamorfoza Hara20

Metamorfoza Hara20
1.Salon piękności
- pocieniowane włosy i grzywka, zastały zastąpione prostą grzywką i włosami związanymi w kucyk.
- Ciemny blond, zmienił barwę na czerń.
- gruba warstwa sztucznych rzęs została zastąpiona ciemno niebieskim cieniem, i  kilkoma rzadkimi rzęsami.
- usta i pieprzyk pod okiem został bez zmian 

dzięki zmianie makijażu:
oczy zostały odsłonięte, w pełni widać cień do oczu.

2.starplaza
- błękitna, lużna tunika została zastąpiona na niebieską sukienkę na szeklach z zieloną kokardą.
- Ciemne trampki zmienił się na czarne, eleganckie buty na wysokim obcasie
-sportowe, jeansy zostały ściągnięte.
- aby kreacja niebyła zbyt pusta został dodany czarny żakiet z bufkami, oraz czarne dodatki: bransoletka i torebka. 

dzięki zmianie stroju:
styl sportowy został przemieniony na elegancki.

I jak wam się podoba?

5 komentarzy:

  1. HEJ!!!
    Robisz świetne metamorfozy.Mogłabyś zrobić mi taką metamorfozę???

    Mój nick na stardoll to d_misia1

    OdpowiedzUsuń
  2. twoja metamorfoza zostanie dodana jutro

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się!! robisz superaśne ( XD ) metamorfozy. Jakbyś miała czas, to też byś mi zrobiła ?
    Moj nick to : Agata27424

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie. Tylko ja zrobiłabym inny makijaż . Ten jakoś nie pasuje do tej dollki . Za to srój bardzo ładny . ; ))

    OdpowiedzUsuń