czwartek, 10 marca 2011

Metamorfozy

Myszka1821
Przed metamorfozą twoja doll wyglądała niezbyt interesująco.Dlatego wprowadziłam zmiany :
  • niebieska sukienka z voile wygląda bardzo elegancko a zarazem klasycznie,
  • długi czarny płaszcz zawinięty na prawą stronę,
  • czarne rajstopy optycznie wydłużają nogi,
  • wysokie czarne klasyczne botki oraz jako dodatek krótki czarne rękawiczki,
Bardzo chciałam dodać jakąś torebkę która rozjaśniła by tą stylizacją lecz nie znalazłam nic odpowiedniego.
Niestety stylizacja wyszła troszkę za ciemna lecz myślę że Ci się spodoba.

Nie było potrzeby zmieniać twarzy ponieważ masz ładny makijaż i włosy :>
    d_misia1
    Przed metamorfozą twoja doll wygląda tak... zwyczajnie: niebieska bluzka HB, leginsy oraz trampki. Zaprowadziłam zmiany które odświeżają twoją doll:

    • czarny żakiet z podwiniętymi rękawami jest teraz na topie a na twojej lalce wygląda on ślicznie,
    • zwykły biały podkoszulek zastępuje nam bluzkę która mogłaby z żakietem wyglądać nie ładnie ,
    • ciemno szare rurki z RIO
    • czarne trampki jak widać zmieniłam tylko kolor z poprzedniej stylizacji 
    • mała torebka HB, oraz czarna bransoletka jako mały dodatek


    W twoim salonie piękności masz dużo kosmetyków ale niestety nic nie pasowało do stroju, dlatego wprowadziłam delikatny makijaż który miał być połączeniem elegancji a zarazem klasyczności.
    Zmiany jakie zaprowadziłam :


    • zmieniłam włosy na czarne z krzywką, moim zadaniem wygląda to ładniej, 
    • dodałam czarno białą cienką opaskę
    • różowy cień zastąpiłam czarna i biała kredka do oczu
    • usta są teraz o ton jaśniejsze co wydaje się



    Na dziś to koniec, mam nadzieje że metamorfozy się podobają. Jeśli ktoś chce metamorfozę to proszę pisać w komentarzach pod tą notką  lub na gg 10857975.Metamorfozy są darmowe i bez podawania hasła.

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz